Deklaracja dostępności BIP
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu
Publiczna Szkoła Podstawowa w Zagwiździu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Publicznej Szkoły Podstawowej w Zagwiździu.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- dokumenty w formacie .pdf,
- zdjęcia,
- grafika,
Wyłączenia
- treści opublikowane lecz wytworzone przez inny podmiot publiczny,
- dokumenty tekstowe, opublikowane przed 4 kwietnia 2019 roku
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Długosz.
- E-mail: n4pspzagwizdzie@murow.pl
- Telefon: 77 4214 504
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Murów
- Adres: ul. Dworcowa 2
46-030 Murów - E-mail: ug@murow.pl
- Telefon: 77 42 14 034
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek główny szkoły posiada dwa wejścia do budynku , wejściem bocznym może skorzystać osoba niepełnosprawna korzystająca z wózka. Osoby niepełnosprawne, korzystające z wózków, mogą poruszać się po parterze budynku. Piętro budynku nie jest dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach ze względu na brak windy i klatkę schodową, która nie jest dostosowana do ich potrzeb.
Sala gimnastyczna ma 2 wejścia z których może skorzystać osoba niepełnosprawna korzystająca z wózka . Osoby niepełnosprawne, korzystające z wózków, mogą poruszać się po całym budynku. Na parterze budynku znajduje się toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ( teraz nie mam).
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
DOSTĘPNOŚĆ INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNA
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 roku ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika przy zalatwianiu spraw w Publicznej Szkole Podstawowej w Zagwiździu
Inne informacje i oświadczenia
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tlumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się poprzez e-mail: pspzagwizdzie@murow.pl, listownie lub telefoniczne 77 4214 504 z wyłączeniem sytuacji nagłych.